Småland i morgon!

Så där nu är jag klar med städningen! Tror jag ska hjälpa mamma i tvättstugan ikväll också!

Imorgon bitti drar jag till småland, eller ja Skåne? Fan haha suger på det där. Ska i alla fall bo hos min Moster och min underbara kusin wilma som ni har sätt på video en gång i tiden här. Men jag kommer blogga i bilen kanske 1 eller 2 gånger. Nu är det ju så att min data bara håller sig utan kontakt i 1 timma så ska försöka blogga så mycket jag bara kan när vi är på väg ner. Tar ju med mig datorn och kamera och sladden till både datan och kameran så klart. Så ni får ju en intressant jul med mig ;)

Jag har bestämt mig för att inte ta några bilder på mig själv idag för jag har inget smink på mig idag tänker låta mitt ansikte "andas" idag så jag inte får massa finnar och sånt skit. Desutom är jag verkligen ingen skönhet utan smink. Så det nöjet ger jag er inte .. Haha!

Ska snart sova lite så jag är pigg ikväll...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ytterst få är skönheter utan smink, kolla bara på kändisarna

2009-12-22 @ 17:30:50
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Monster

Tack Frida för att du kallar mig, din moster för monster!!!! :o)

2009-12-22 @ 20:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0