Skiter i vad folk säger och tycker

Har jag ett bra självförtroende?

Jag måste säga att jag har ett jävligt bra självförtroende för att vara just jag. Som liten var jag mobbad i några år. Och kände mig bara fullständigt ful och äcklig. Men det är så när man går igenom den fasen när man är mellan 11-13 år . Men ju äldre jag blir desto bättre själv skänlsa får jag oh bygger upp allt igen. Jag tycker att jag är snygg vissa dagar det hör till livet. Jag skiter fullständigt i vad folk tycker och tänker om mig. Svaret på alla mobbares bakgrunder är att dom är avunsjuka för att man har ett så bra liv och det har inte dom.

Så till alla er som blir mobbade just nu och läser min blogg. Ta inte skit gå bara vidare med livet för du vet att du är så mycket bättre än dom som trycker ner dig. Stå för den du är och försök inte vara någon annan, det håller aldrig i längden. Och även om jag kan vara bitchig ibland mot allt och alla så är det för att dom tror att dom är bättre än mig! Klagar på hur man ser ut.. Tror man att man är snygg så är man det också . Så som sagt ta ingen jävla skit från någon.
Jag är glad för den jag är , och det är för att jag blir snyggare för varje år . Och det har jag mina föräldrar att tacka för ;)

Alla är fina på sitt sätt, ingen är perfekt. Speciellt dom som tror att dom är det. Det är dom som är det stora problemet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0