Sjukt trött

AAAH! Sjuk jävla dag måste jag bara tala om för er alltså. Är så sjukt jävla trött så det inte är sant. Vet knappt vart jag ska börja. Morgonen började med att Alexandras buss var försenad i 15 minuter, min var försenad i 5 minuter, och det var verkligen svin kallt. Och vi var uppe i Stockholm vid 9 Vi tänkte vara smarta och vara där en timma tidigare. Och dum som jag är så trodde jag att det var annandag jul . MEN NEJ ICKE, Det är som en vanlig söndag idag så dom öppnade klockan 11. Fattar ni hur dumma vi var igentligen? vi var 2 timmar för tidiga i stor staden. Så vad gjorde vi? Jo vi satte oss på första bästa tunnelbana och åkte runt tills klockan blev 11.
Och sen rullade allt på som vanligt, nästan i alla fall. Och jag brände 1 200 :- Men det jag köpte var värt varenda öre. Är jätte nöjd med det jag köpte i alla fall . Men är verkligen sjukt trött. Så funderar på att sova lite kanske ? Låter inte alls som en dum idé i mina öron måste jag säga.
Men först så måste jag kasta alla påsar och lägga alla nya kläder till rätta.

Bilder på det jag köpte kommer upp snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0