Seg idag.

Är en väldigt seg dag idag. Med tanke på att jag sov så pass länge som jag gjorde idag så har jag inte alls varit pigg eller motiverad till att lägga ner tid på bloggen. Det får bli lite ordning på mig i morgon tycker jag. Men jag har haft lite mycket att tänka på idag. Eftersom att Raymond inte varit hemma idag och inte kunnat prata med honom och vill inte lägga mer problem på Alexandra så har jag mest varit deppig över lite små grejer , samma sak som vanligt. Alltid om min pappa..

Inget är perfekt hela tiden , även fast att man vill att det ska vara så.

Men imorgon blir det att träffa Hanna och kanske åka till Alexandra på kvällen ?! får se hur det blir .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0