Planer

Hej på er..

Har typ inte tid att blogga mera i kväll eller i natt för jag sitter och planerar inför resan på onsdag. Det är 5 dagar dit och det är mycket att göra, måste hitta en resväska eftersom kattungarna vi hade här hemma för nån vecka sen pissade ner den. Kolla lite vad jag ska ha för kläder på jul afton.  Och vad jag ska ha med mig, måste komma ihåg att ha med mig datorn med. Det är så himla mycket att tänka på. Man måste ha med sig julklappar, smink, kläder, perfekta skor, plattång och allt annat. Så idag ska jag faktiskt sitta och skriva ner och planera. Så när jag är klar det så måste jag faktiskt vara social mot alla på msn , 5 dagar värkar vara en lång tid , men inte för mig. Helgen kommer gå så fort och sen är det bara att åka ner till småland.
Kommer bli underbart. Tar självklart med mig datorn, kameran och mycket mer så jag kommer inte sluta blogga bara för att jag åker ner. Men blir nog mest att jag bloggar på morgon och kväll för har en kusin jag måste leka med varje dag;)


Sexiga strumpor , Yeah i know ;)

Kommentarer
Postat av: Trueno

God Kväll!

Kolla in veckans lookbook på bloggen. Vilken är din favorit? http://trueno.blogg.se/2009/december/veckans-lookbook.html

2009-12-18 @ 22:15:06
URL: http://trueno.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vad retligt att katterna har förstört din väska!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll.

2009-12-18 @ 23:22:00
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0