Onsdag

God morgon.

Haha jag somnade runt halv 8 igår, och sov hela natten. Snacka om att jag var trött och fick sova ut under natten. Men vaknade lite då och då när jag fick sms och lite sånt. Men ska träffa Hanna ett litet tag efter praktiken så det ska bli kul. Ska nog städa mitt rum sen och lägga upp mina nya skor på ett säkert ställe så inte katterna kan pissa ner dom det första dom gör. Det skulle ju bara vara min tur om det hände men men . Idag är det 2 December och på Fredag är det bara 2 veckor kvar sen har vi jullov, i en månad!!!
Så himla nice, Men nu ska jag fixa mig och sätta upp håret och lite sånt så vi hörs när jag kommer hem från stan helt enkelt.

Puss..



Vet att jag la upp den här bilden innan jag gick och la mig men kolla in skorna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0