Onsdag

God morgon?!

Eller god eftermiddag? Så här blir det när man somnar kvart över 5 på morgonen. Haha, sa ju tidigare att jag inte alls var trött.Har nyss fått hem ett brev där det stod att jag har IG varning i Historia. Det visste jag redan och jag ska hoppa av kursen nån gång på jullovet har jag tänkt.
Angående imorgon då , jag tänkte gå till praktiken i morgon men har fortfarande riktigt ont i nacken, kan inte titta åt höger eller uppåt. Då känns det kan jag säga . Men känner mig rätt så pigg nu , ska ta på mig lite kläder och dra ut hade jag tänkt. Men tror inte jag går lika långt idag som igår. Eller det beror ju på hur mycket det snöar...

Men vi hörs senare...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0