Onsdag

Hej och God morgon på er.

Kommer vara lika tråkig som igår för jag orkar inte uppdatera mig hela tiden. För det händer inte så mycket på veckodagarna förutom att jag på praktiken och jobbar som satan. Haha, men var nere på stan redan halv 7 i morse.Och nu är jag hemma , inte alls lika trött som igår men var nog för att jag gick och la mig 10 igår kväll så mamma hade rätt.
Var för inte alls länge sen och handlade lite till Acke och fick godis med, och nu är det inte långt kvar till jul lovet. Och dagarna bara flyger iväg och det är en härlig känlsa måtste jag säga. Känns som det enda jag gör är att vänta och vänta! Nu är det julafton och nyår man ser fram emot sen är det bara att vänta på att den härliga sommaren kommer. Då blir det Gislaved och jag fyller så klart 18 . Och som jag sagt tidigare så blir min blogg mycket roligare när det väl händer. På loven också så klart!

Sitter och funderar på vad jag ska göra.Tror jag ska börja stor städa mitt rum faktsikt så har jag det gjort. Det är huur stökigt som helst och jag hatar när det är så. Så får sätta fart nu och inte vänta med saker!


Vad ska göras?

Plocka undan allt som ligger på golvet.
Lägga in kläder i lådorna/ tvättkorgen
Bädda sängen
Dammsuga och torka golvet
Torka av spegel


Vem kan detta vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0