O-M-G!

Snacka om att jag är trött alltså. Har varit vaken sen halv 7 nu. Det var nog för att jag gick och la mig tidigare än vad jag har gjort på hela veckan. Men att vakna halv 7 en fredag är lixom come on?! Men jag ska snart börja fixa mig och klä på mig något. För vid 10 öppnar alla affärer och då blir det att åka och köpa nya vinterskor åt mig. För just nu går jag runt i gympaskor och det är inte skönt speciellt när tårna blir till is efter 10 minuter i snön.

Hoppas ni har sovit gott? Det har jag fast drömde väldens dummaste dröm inatt om mitt ex. Haha, aja blev dissad i drömmen så jag är van att jag blev det när vi var tillsammans med så ;) Skämt o sido. Vill bara ta upp att min statestik har gått upp så himla mycket dom senaste dagarna vilket gör mig superglad verkligen. Så tack till alla er som har hittat hit och komenterat.

GOD MORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0