Nu var allt klart

Så där ja nu är jag hemma igen, var borta i nästan 5 timmar. Men nu har jag fått mina nya skor, fick en väska och ett par nya örhängen med ;) Haha, bortskämd som jag är ! Vi köpte med oss en gran hem också så det blir att pynta den ikväll. Jag älskar att pynta. Och imorgon drar mamma och Acke till Finland för att hämta hem alla hennes saker så ska se om Alexandra vill komma och bo med mig till måndag eller tisdag får se . 
Är helt slut just nu, och funderar på att gå och lägga mig ett litet tag mitt smink är ändå redan förstört efter allt skratt i bilen så spelar ingen roll .
Skor - Belle Shoe

Väska - Belle shoe   Örhängen - Ur och penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0