Nu är jag hemma.

Hemma efter 3 timmar...

Hej hej , nu är jag äntligen hemma efter 3 timmar. Det blev massa strul när vi först kom till city gross men det löste sig så nu har vi äntligen kommit hem .Känner mig ganska pigg för jag somnade i bilen på vägen dit ;)

Sitter och tittar på Ullared just nu vilka jävla puckon det finns alltså .Jag har varit på Ullared en gång i hela mitt liv. Fast det var ganska rolig men var liten så kommer inte ihåg så mycket...!   Men ska snart äta så vi får höras senare..


Plus, att mamma säger inte så mycket när jag nämner resan i sommar så tar jag det som ett ja..
Så just nu är jag rätt glad :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0