Mot underbara Fredag

Godkväll bloggläsare!

Ska faktiskt göra mig redo för sängen snart, Klockan 22.00 är det sängen som gäller för mig. Eller iallafall idag sen blir det sitta uppe halva nätterna på helgerna som vanligt. Och imorgon blir det att sitta hemma , mamma ska på julfest så då slipper man henne..Haha, skoja mamma ! <3

Och sen på lördag ska jag till Hanna så klart. Vi ska nog köpa Godis , chips och Coca cola light! Haha visst är vi nyttiga ?;)
Men ska snart ta och byta om och tvätta av sminket och borsta tänderna och sen blir det att gosa med min älskade kattunge som ligger i min säng. På tala om det, imorgon så kör vi iväg kattungarna till en tant här i södertälje som ville ha dom. Dom får det nog jätte bra där , vi kan inte ha 4 katter i den här lilla lägenheten. Så lika bra att dom får komma till ett bättre hem där dom kan få mer kärlek . Men självklart så kommer jag sakna dom något enormt eftersom jag var där när dom föddes och nu är jag inte hemma när dom åker så får säga hej då i morgon bitti innan jag drar till bussen. Och jag kommer glömma bort det om jag känner mig själv..

Men ni får ha en fortsatt underbar Torsdag, till er som är vakna nu. Så hörs vi imorgon mina älsklingar !

God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0