Mitt 2009

Om 16 dagar slår vi om från 2009 till 2010. Hur det känns för mig?! Det känns som en ny början på mitt liv om jag ska vara helt ärlig...

Under hela 2009 så har det funnits stunder så jag ångrat saker, jag har varit lycklig över saker som jag igentligen skulle behöva gråta men har klarat mig från allt sånt och ändå varit lycklig. För mycket tårar över min pappa, farfar och även över killar som krossat mitt hjärta, gjort mig ledsen när jag minst anat det!
Men allt det där hör väl till livet ? Men jag ska inte säga att 2009 har varit ett förjävligt år för det har det inte. Jag har fått uppleva saker som jag inte trodde skulle vara möjligt. Såna saker som när jag var i arvika med 5 andra helt underbara tjejer. Att känna sig så fri som jag gjorde det är oförglömligt. Och jag kommer alltid minnas stunderna då jag har skrattat så jag börjat gråta med bästa vän Alexandra. Så mycket vi gått igenom det här året gumman ? Men visst har vi klarat oss rätt så bra utan allt skit?
Jag kommer alltid att minnas det här året som ett riktigt jävla skit år . Och det är för att det har hänt så mycket på så kort tid. Det är så mycket som skulle tas in, så många lögner så mycket svek. Och verkligen jätte många tårar.
Och om 16 dagar är det nya tag som ska tas, ett nytt år att njuta av. Försöka att inte tänka på allt som ska göras och inte göras. Jag hoppas verkligen att 2010 förgyllar mina dagar.. Varje dag.

Nu ser man fram emot min 18 årsdag. Vad som händer 2011! Så mycket jag ser fram emot. En ny början, ett nytt kapitel i mitt liv. ! Dags att gå vidare och lämna allt bakom sig och blicka framåt. Det är exakt vad jag tänker göra.

Året var 2009

Året var 2009-Bästa vän, älskar dig <3

Året var 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0