Måste lägga mig tidigare än vanligt idag.

Hej på er.


Ska gå och lägga mig om ca 1 timma för jag började tänka på det mamma sa när hon ringde. Allt kan förstöras för att jag sover på dagarna?! Vill inte riskera någonting just nu om jag ska vara helt ärlig. Kanske ni redan visste. Ja jag vet att det är ca 7 månader kvar innan jag åker (om jag nu får det) . Men längtar som fan , helt ärligt. Kan faktsikt inte tänka på annat heller. Varje dag tänker jag . "En dag mindre nu".. Just därför måste jag gå och lägga mig runt 22.00 så jag inte förstör hela min sommar nu...!

En sak till!
Jag längtar till mellan dagsrean. Ska shoppa underkläder , eller i alla fall minst 3 nya bh:ar . Hatar att var tjej ibland det är så mycket att tänka på . Så mycket man vill köpa men har inte alltid pengar till det. Men efter jul drar jag och Alexandra väldigt tidigt på morgonen för att komma först till alla affärer i skärholmen . Vi pratade om att åka redan vid halv 9 på morgonen . Haha vill man få dom bästa sakerna först så ska man vara ute först med .

"En dag mindre nu"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0