Måndag

God morgon.

Jag känner mig handikappad helt ärligt. 17 år och handikappad. Låter ju jätte bra. Alltså natten blev helt okej förutom att jag somnade runt halv 3, även fast att jag var hur trött som helst. Så där låg jag och kunde inte röra mig ett piss eller något. Men men jag somnade ialla fall och har vaknat ett X antal gånger i natt. Och varje gång av misstag försöker jag titta åt höger och då gör det ont som fan. Ni som har haft nackspärr vet vad jag pratar om.
Jag funderar på att dra ut och gå idag, bara för mig att ta på mig varmt. Det enda problemet är att det snöar som fan. Jag verkligen hatar snö. Det är okej om det är på julafton och några dagar efter det är väldigt mysigt . Men om nån månad kommer det vara is överallt, slask vart man än går, blött och väldigt kallt . Och jag har inte världens varmaste jacka heller kan jag meddela er.

Men okej nu ska jag sluta klaga, jag skyller på att det är nackens fel. Jag kunde ha varit på praktiken nu, som det är bara 4 dagar kvar på för mig. Eller det beror ju på när jag kommer tillbaka så klart.
Plus att det bara är 10 dagar kvar till julafton och alla presenter. Underbart tycker jag !

Ni får ha en jätte bra måndag, och nu ska jag försöka klä på mig och sätta upp håret utan att skada mig för mycket. Lägger ett inlägg innan jag går . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0