Lördag

God morgon gott folk

Idag är det en underbar dag känner jag , allt går nästan helt perfekt förutom att jag har slagit i armen två gånger. Men det beror nog på min klumpighet! Har badat, rakat benen och haft silver schampoo i håret så min dag började bra. Men skulle gärna vilja sova lite längre pga att mitt Cp till ex ringde mig klockan 1 i natt och började hålla på och typ små tjafsa med mig om allt och lite till . Så nu har han sagt upp kontakten med mig utan anledning och bla bla bla! Ska jag vara ärlig så skiter jag i vilket , så "M" dra åt helvete!
Jag är lycklig som jag är nu och det kan inte ens du förstöra längre. Tyvärr!

Nej men nu måste jag sätta fart känner jag ska träffa Hanna på stan om ca 2 timmar så dags att sminka sig och föna håret och allt som hör till . Lägger nog upp en bild innan jag drar !

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0