Jag vill sova

Åh jag hatar den här veckan den suger sten hårt. Även om det bara är måndag. 30 minuter kvar sen är det Tisdag. Jag ville somna tidigt idag. Men neej då ska allt hindra mig. Måste kissa, dricka vatten och byta om . Sen när jag har gjort det då försöker man lägga sig ner. Men då hindrar nacken mig från att få ligga ner. Så nu sitter jag här hur trött som helst i min säng. Alltså jag SITTER. Jag är jävligt irriterad . Skulle göra vad som helst för att få gå ut och gå nu. Men neej då kommer jag bli våldtagen så jag skiter i det.

Den här dagen är bajs. Nu ska jag försöka lägga mig ner åter igen och kolla på ghost whisperer. ÅHH!!

Lägger upp gamla bilder jag vet. Men jag är handikappad så nu får det bli så !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0