Jag var tvungen

Måndag 7 December..

Hej och ho, är hemma nu... Var nere på stan med Alexandra en sväng medans vi väntade på att hon skulle åka hem med sin pappa. Så vi gick in på HM och klart så hittar jag 2 saker jag var tvungen att köpa. Det första är en grej som jag verkligen är "beroende" av, har hur mycket som helst men jag kan verkligen inte få nog av att köpa det. Och det är så klart nya troser. Haha varje gång jag går in på HM så kommer jag ut med ett par nya fina troser. Och en jätte fin "fjortis" tröja köpte jag med . Så nu är jag äntligen en i mägden .. Woho!!!

Jag ska nog sova i nån timma nu för på bussen hem kände jag hur hela kroppen bara ville lägga av och höll på att somna. Så lika bra. Eller vad säger ni?

Men kommer skriva igen vid 7. Får se om Raymond är inne då med. Jag antar att han ligger och sover nu för han var vaken fortfarande när jag gick upp och när jag åkte till skolan och då var klockan halv 7. Eller så kanske han hittar på något med sin mamma. Men men , ni får ha en fortsatt trevlig Måndags kväll så hörs vi om ca 2 timmar.

Puss<3

Nya plagg!

Som sagt en i mängden. Och vet ni? Det känns för jävligt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0