Jag hatar verkligen snö

Nu är jag hemma , kännde mig hur ut tittad som helst när jag var ute och gick. Inte så konstigt fick ju gå lite snett med huvudet , har inge smink och såg allmänt trött ut. Jag bara längtar tills det här är över. Sen såg jag knappt vart jag gick så höll på att snubbla och bryta nacken av mig några gånger. Jävla is. Men ska försöka städa mitt rum lite. Har sparkat ner alla kuddar på golvet under natten och det ligger kläder lite överallt. Sen måste jag tyvärr ställa mig och diska med.

Snart ska jag kolla ut lite om vad man kan ha på sig på julafton. Nya kläder är alltid nice.


Nån mer än jag som hatar snö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0