Jag har ett mål med bloggandet.

Jag har ett mål när det gäller bloggandet, jag har sagt till nästan alla jag känner att inom 3 år så ska jag vara lika känd som Kissie eller någon annan bloggare. Och jag menar varför skulle inte jag kunna bli det om dom blev det? Jag har som sagt 210 dagar kvar av att vara 17 år och sen börjar mitt liv på riktigt eller hur man ska säga. Jag har  ialla fall bestämt mig att jag ska bli känd när jag fyllt 18 år eller innan spelar inte så stor roll . Men jag har ett mål och en dröm att bli ihåg kommen av folk. Att bli hatad och älskad.  Sen om det blir jobbigt får man ju ta hand om då. Sen om man för pengar för det man gör är väl ändå bara ett plus i kanten! Kommer ändå jobba om nått år så tjäna mina egna pengar. Men jag ser fram emot att fylla 18 för det är då allvaret börjar.

Och jag har ju rätt utseende, jag är blond, kort lagom smal och ser helt okej ut. Så why not?
Jag ska ialla fall försöka bli något jag har försökt att bli dom 4 månaderna nu jag har bloggat. Och att jag får fler och fler läsare om dagen uppskattar jag något enormt. Så vi får se vart det här leder.

Livet är för kort för att inte leva det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0