Jag har ångest

Usch , jag har faktist ångest över att jag har ätit så pass mycket mat som jag har gjort sen jag kom till småland. Det är för att det har varit jul och då äter man faktiskt mer än vanligt, det tror jag alla gör. Men jag får ångest över det och känner att jag inte alls ska äta på en vecka nu för att magen ska bli lugn igen. Det känns verkligen som att allt jag har ätit kommer lägga sig på magen och låren.
Vilken tur att jag ska få ett gymkort nästa vecka så att jag kan gyma varje dag då jag har tråkigt. Det som är så bra med det gymet är att det inte alls är långt ifrån mig och kan gå ner till det så länge det inte är is på vägarna. Sen så ska jag ju gyma med mamma samtidigt , kanske inte så ofta men det kommer bli bra. Så nu kanske jag kan få en slankare kropp. Och då menar jag smal mage, smala lår och fastare rumpa ;) Hur lovely låter inte det?

Måste ju ha den perfekta kroppen till sommaren 2010 ;)

Nog om det, det här blir nog sista inlägget för idag faktiskt. Ska sova om en timma så måste ha tid att prata med folk. Åker ju hem imorgon och kommer hem på kvällen. Men ska iväg redan klockan 10 på morgonen så antingen hörs vi när jag vaknar eller när jag sitter i bilen på min långa resa hem ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0