Jag avskyr Dinsko butiken

Anledningen till att jag måste köpa nya vinterskor i morgon är för att mina Uggs har gått sönder, visst att jag kanske går lite snett ed fötterna och att det slits ner mer än vanligt. Men det är inte problemet just nu nej utan på båda skorna så har det blivigt stora jävla hål av ingenting? Jag förstår inte att skor kan gå sönder så lätt på 2 månader.Det är inte första gången det händer heller, utan det är samma sak som på mina gympaskor. Dom har hål på underdelen av foten. Och hur fan går det till då? Jag avskyr butiken din sko.. Om dom nu ska sälja dyra skor ska det väl ändå vara kvalite på dom? eller har jag helt fel?  Så imorgon får jag inte köpa något med klackar, eller något "udda" utan det måste vara fodrade skor som jag kan gå i och bla bla bla . Annars blir mamma sur . Får se hur det går med alla högklackade för alla vet att jag älskar det så himla mycket .

Ni har ju själv sätt mina nya skor från Nelly som jag inte har använt än häller! Får ju spel om jag inte kan använda dom än alltså;)


Hittar jag ett par snygga vinterskor i morgon ska dom fan hålla hela vintern annars stämmer jag varenda jävel på dinsko . För nu är jag trött på att alla mina skor ska gå sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0