Jag är så jävla blond

Satte mig i sängen nyss och skulle räkna hur mycket pengar som jag lyckats spara till. Och när jag skulle ta fram en hundralapp som satt fast lite så revs den sönder. Höll på att dö satt där med två delar i handen och typ "NEJ!". Men blond som jag är så tejpade jag ihop den igen, jag menar den måste ju funka fortfarnade jag har fått massa såna förut så lixom funkar den inte så kommer jag döda den som säger att det inte går!
Men sånt här kan bara hända mig, jag och mamma kom fram till en sak för inte alls länge sen! ..Det är bara våran familj som kan råka ut för sån otur som vi har när det väl händer!!
Och tro mig vi har det verkligen så . När vi väl ha otur då är det big time. Så man måste lösa det på bästa sätt och just nu var det tejp som räddade min hundralapp. När nyår kommer blir det 300 kr direkt ner i spargrisen...
Så nu har jag kommit fram till att inte öppna den för än i sommar och saker ska betalas. Eller jag ska slå sönder den rättare sagt får inte ut mina 5;or så om det blir att slå sönder den av lycka eller ilska, ja det är upp till mamma nu !

Men nu ska jag ta på mig mjukiskläderna, försöka lägga mig i sängen utan för mycket smärta och titta på ghost whisperer. För jag blir ju total dissad en en jävla person just nu...

Vad får jag allt ifrån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0