Imorgon

Imorgon händer det inte så mycket , ska upp vid halv 9 tror jag. Duscha och göra mig klar för att sedan dra till "Måmå" och handla lite till bilresan hemåt som vi faktiskt gör i morgon. Och sen runt halv 2 ska vi till min morbror och hans familj för att äta julmat ännu en gång.Känner mig helt tjock just nu på all julmat faktiskt.
Men jag längtar faktiskt hem lite om jag ska vara ärlig, så ska bli skönt att komma hem och sova i sin egna säng ett tag . Så ska jag leka med Alexandra på söndag också. vi ska ju till skärholmen och shoppa en massa ..

Men nu ska jag busa vidare med min underbara kusin Wilma ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0