Home sweet home

Det är 3 minus ute just nu så höll på att frysa ihjäl nästan när jag var ute. Men nu är jag hemma och inne i värmen igen. Höll på att ramla igen och nu var det jätte mycket folk runt omkring så fick gå där ifrån rätt så fort. Haha det är så klart att det just ska hända mig av alla människor. Handikappad och håller på att ramla det måste ha sätt jätte roligt ut. Men det gjorde mest ont för mig. Men aja inne i värmen som sagt. Nu ska jag spendera mitt tid inne på msn och ta det lungt. Blir hemma i morgon också , det kanske jag redan har sagt?! Men så blir det i alla fall.

Ska prata med Raymond nu så vi hörs om ett par timmar.

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0