Hiss och diss



Mina nya skor

Även om "Kissie"  har haft likadana så älskar jag mina nya skor.13 cm klack och 3 cm platå. Kommer vara skit svåra att gå i nu i början.Men kommer lära mig fort. Och ska byta till stål klack så fort dom andra har slitit ut sig.
Men dom är jätte snygga och dom sitter hur snyggt som helst på mig så jag säger bara..Lovely.

Julafton 

Åhh känner mig som ett litet barn, älskar att få presenter och ge presenter. Alltid lika kul. Köpte ju till och med en choklad kalender. Hur barnsligt är inte det?;) Men jag längtar det är inte långt kvar. Och jag blir större med så det blir bara mer seriösa julklappar. Även om jag är hur snål som helst när det gäller presentkort och sånt så tänker jag shoppa som en galning i mellandags rean. Så skärholmen får se upp när jag och Alexandra kommer. Hyllor ska tömmas. Woho!!


Kylan
Jag verkligen avskyr kylan just nu. Fick typ världens chock imorse när jag skulle till skolan i morse det var 7 minus ute. Sjukt ju. Nu kommer det vara kallt ända tills typ april eller något sånt.Och någon snö finns inte häller. Blir så sur. Usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0