Hemma hos moster nu

Hej hej!!

Hoppas ni har haft en trevlig jul. Det har jag haft än så länge. Fått massa julklappar som jag kan visa senare, är så himla trött just nu efter allt bus med Wilma. Så funderar faktiskt starkt på att gå och lägga mig. Det jag kan säga är att jag är grymt besviken på att jag inte fick lösnaglar som jag har önskat mig mest. Men mamma sa att hon och jag skulle göra det lite senare när vi kommit hem och skolan har börjat igen.
Har tagit av mig min tajta klänning nu som man förövrigt inte kunde sitta i sen sömen där bak har gått sönder. Jävla skit alltså! Så sitter här i mjukis kläder och tar det lungt. Fick 1500:- på H&M så det blir att shoppa loss där när jag kommer hem. Hur underbart som helst. Det var ju en sak som jag hade önskat mig. Fick den svarta kimonin från H&M också som jag hade önskat mig. Så jag är rätt nöjd. Sitter och väntar på sms från Raymond nu bara, sjukt seg måste jag säga. Men antingen så visar jag vad jag fått imorgon eller senare ikväll. Just nu orkar jag ingenting om jag ska vara ärlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0