Hemma

Nu äntligen

Har varit en hemsk jävla dag idag. Pallar inte ens berätta hälften! Men kan berätta att jag var så trött i morse att jag inte alls var på humör att gå till praktiken. Men gjorde det så klar och nu är jag hemma igen. Och är fortfarande lika trött som jag var innan jag åkte iväg. Haha , jag bestämde mig imorse redan att jag skulle sova när jag kom hem. Och tänker självklart lyssna på mig själv. Får lov att ställa klockan på 18.00. Sen ska jag ta hand om mig själv lite. Känner att det var år och dar sedan det hände.

Och jag vet att min blogg har blivigt hur tråkig som helst på dom 7 veckorna jag varit på praktik. Ber så hemsk mycket om ursäkt. Jag har bara 8 dagar kvar så snart är jag mitt vanliga roliga och snygga jag igen!!!;)

Jag vet att ni ser fram emot det.
Plus att jag satt och dag drömde när jag satt på bussen så var nära på att inte komma av bussen. Så himla fail!

Bada efter min vila..


Ni ser ju själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0