Hatar när jag fryser

Hej på er!!

Sa ju att jag skulle stressa runt idag, men är hemma nu och verkligen super trött. Var uppe klockan 8 i morse så det är väl inte så konstigt. Dagen började med att en brud sitter och spyr på bussen på väg till Trosa. Snacka om att jag mådde illa efter det. Men som sagt är hemma nu, och har dricka till imorgon. Jag och tjejerna har att välja mellan lokal fest i Moraberg eller åka till Järna! Får se hur det blir , hoppas faktiskt på att vi åker till Moraberg . Ett annat problem nu då, det ska ju bli -18 imorgon och hur kul är det att gå runt i klänning och klackskor då lixom? Jag kommer frysa ihjäl känner jag redan nu är redan så jävla frusen av mig så det är sjukt.
Aja vill man vara fin så får fan lida för det med ;) Ska strax prata lite med Alexandra inför morgondagen eftersom jag inte har koll på någonting just nu.

Sen får det väl antagligen bli ett varmt bad och jag måste äta något för det har jag helt glömt bort att göra idag. fail!
Men vi hörs senare mina små älsklingar.
MÅSTE LAGA MIN KLÄNNING!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0