Har frågat ...

Hej hörrni.

Nu har jag frågat mamma den slutliga frågan om när jag får åka ner till gislaved i sommar. Vilket gör mig väldigt nervös för hon har varken sagt att jag får åka eller inte. Men jag har tagit det som ett ja hela tiden och ser jag ett melj från henne imorgon där det står ett nej kommer jag typ aldrig mera prata med henne . Eller jo , men kommer bli hur förbannad som helst. Och eftersom att jag bara haft otur den senaste tiden så får vi se hur domen lyder i morgon om hon ens svarar. Det är inte säkert. För jag vet att jag är en väldigt envis och jobbig dotter så förstår henne faktiskt. Men sen får man faktiskt tänka att jag fyller faktiskt 18 nästa sommar så jag tänker åka nån gång i alla fall . Men nu ska jag tänka posetivt tills hon svarar för inget hjälper om jag ska sitta och tro att jag inte får åka .

Men nu ska jag ta något att äta och ta en glas oboy och lägga mig och titta på Ghost whisperer. Sen försöka sova, och inte alls somna klockan halv 3 i natt igen för det var verkligen hemskt. Så får vi se hur dagen blir i morgon.




Sån här musik gör mig glad och hoppfull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0