Har en timma på mig..

Heej heej!

Hoppas ni mår bra, det gör i alla fall jag även om jag har blivigt dissad hela jävla kvällen . Är ganska så seg just nu och har en timma på mig att blogga tills elen stängs av från klockan 00:00 till 05:00. Då ska dom dra nån ledning från södertälje till nykvarn och därför kommer allting bli mörkt här hemma. Och som alla vet så är jag hur jävla mörk rädd som helst så kommer ha dörren öppen och allt. Kommer ju skita på mig helt ärligt. Tur att datorn kommer funka en timma extra så jag kan somna typ. Men aja vi får se hur jag klarar natten!

Satt och funderade på mitt löshår som blev helt sönder klippt. Jag ska nog fixa nytt i sommar innan jag sticker iväg. Jag tror jag har råd med det ;) Men som sagt jag saknar det jätte mycket.

Skolfoto från nian ?

Fint eller hur ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0