Haha, Förlåt MOSTER!

Hahaha, fan vad jag garvade! Förlåt moster att jag skrev "monster" gjorde det verkligen inte medvetet :)<3

Haha det där var nog dagens höjdpunkt. Haha kan skriva såna där konstiga saker ibland utan att jag tänker på det. Men ändrade det så fort jag läste vad hon hade skrivit! Sova blev det inte ialla fall låg och blundade i 2 timmar i stället. Det var rätt skönt det med.Slog in dom sista paketen till Wilma som mamma hade köpt. Åh saknar min lilla tös. <3 Men i morgon kommer jag få träffa henne :) Kommer vara helt slut när jag kommer hem på lördag, jag förstår inte vad hon får all energi ifrån. Jag undrar om jag var likadan när jag var 6 år?

Jag pakar imorgon istället för mamma ska ha tvättstugan i morgon bitti klockan 7, så får se till att vara uppe då med kanske så kan jag hjälpa henne så vi kommer iväg fortare. Det ska tydligen vara snö"storm" imorgon när vi åker iväg . Men vi överlever nog ska ni se. Bara det att det år så typiskt att det ska vara det när vi åker. Men vad ska man göra. Ta med sig datorn , hörlurar och nån bra bok kanske. Kommer ta ett par timmar, i vanliga fall tar det 4 timmar ner nu kommer jag få sitta i bilen kanske 7 timmar?! Beror nog på hur många köer det är och lite sånt.

Nej men ska nog rensa mina lådor nu faktiskt. Ska slänga en hel del kan jag lova er ;)


You make my day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0