God Natt

God natt på er.

Tänker säga god natt till er läsare för idag, jag vet att ni är beroende av mig för antalet visningar av bloggen har visats nästa 3 gånger mer än alla läsare jag har. Jätte kul. Men skulle inte skada om ni komenterade nån gång så jag får veta vad ni tycker. Det är oftast små tjejer som skriver inlägg och så har vi Raymond då så klart.;) Men han är som en liten tjej så han ingår...!

Jag vet inte vad jag har haft för fel idag har haft ont i huvudet sen jag kom hem och mått lite smått illa. Kan jag ha fått migrän eller vad är det frågan om? Vätskebrist kan det då inte vara för jag dricker hur mycket vatten som helst på praktiken så det kan jag ju utesluta direkt.

WHAT EVER..

Nej men hörrni nu snart är det bara 20 dagar kvar sen är det den stora dagen med julafton. Och då ska man titta på Kalle Anka och inte fula jävla äckliga fjollan Anna Anka! Oh stör mig på att hon ska önska god jul och gott nytt år samtidigt som kalle går. För att se om hon kan få fler tittare. Så himla mycket bull shit i allt det där.
Även om jag älskar smålänningar, skåningar och min släkt kommer där ifrån så är hon en jävligt korkad en..

Jag tänker då titta på Kalle Anka, sen om ni är fjolliga och vill se henne så varsegod!

Men ska prata vidare nu, vi hörs imorgon bitti som vanligt. Natti


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pfft, jahopp nu räknas man som en liten flicka oxå, nyss va man en pluggis, de va de värsta! :O <3

2009-12-03 @ 23:57:45
Postat av: alexandra

jag vet varför du hade ont i huvudet och mådde illa....

2009-12-06 @ 13:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0