"God morgon"

God morgon på er..

Haha lite skumt att jag vaknar vid halv 3? Nja, gick och la mig kvart i 5 i morse så jag är uppe ovanligt tidigt!
Så vad händer idag?  Jag ska snart börja fixa mig och sen ska jag vara med Hanna. Vi får se vad vi kan hitta på. Men vi kanske drar ner till stan och går runt och snackar skit om lite allt möjligt. Bäst att klä på sig varmt för det ser inte alls ut att vara kallt. Skämt å sido !

Men nu måste jag skynda mig, blir en lite stressig "morgon" för mig idag eftersom jag frågade henne för ca 20 minuter sen. Så vi får se om jag lägger upp nån bild på mig innan jag drar mig och möter henne . puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0