Fredag.

Ja ni nu är det äntligen Fredag. Och vad ska man då hitta på lixom? Nää ingenting så klart!! Så är det varje helg men man ser ändå fram emot den. Konstigt tycker jag. Imorgon blir det så klart mycket roligare.
Tror jag ska sova en timma och ta mig ett långt skönt bubbel bad, måste raka benen och bli fräsch igen. Känner mig äcklig just nu har fått stått och rullat fisk halva morgonen så det är inte så konstigt.

Btw, kattungarna är ju inte kvar längre.

Alltså dom lever ju men dom är ju inte kvar här. Aja ni fattar. Så det är en aning tyst här hemma nu. Och tror Sotan saknar dom lite för hon har aldrig legat i mitt knä när jag suttit vid datorn och nu gör hon det. Verkligen måste ha mig just nu. Naw!!


Saknar mina gullungar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0