Dags att sova kanske?

Hej på er.

Snart är den här förbannade söndagen äntligen slut. Ska bli skönt att en ny vecka börjar faktiskt. 5 dagar kvar sen börjar mitt jullov vilket kommer innebära mycket promenader varje morgon, leta efter en ny resväska till både mormor och till sommar. Och så klart blir det att vara med vänner. Så jag ser fram emot det.

Imorgon får vi se hur dagen blir , har ju väldigt ont nu. Så jag får sova och se om det är värre eller bättre i morgon. Tänker dra ut på en promenad det första jag gör för Alexandra sa att det är bra att röra på hela sig när man har nackspärr så jag tänker lyssna på henne. Nackspärr är verkligen en sån sak som man tänker att det bara händer gamla gubbar och tanter. Men nää det händer även mig så klart.
Men nu ska jag försöka sova, kanske titta på en film eller något sånt roligt?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0