Dagens låt


You Were My Everything!




Ibland kan det vara skönt att lyssna på såna här låtar. Det går inte att tänka klart annars. Varje gång den här låten kommer upp på min mobil så börjar man ju tänka tillbaka till alla betydelsefulla förhållanden man haft. Och man är verkligen tacksam för att det har funnits killar som älskat en. I över 1 år med. Jag vet att jag kan bli arg för nästan allt , men det ligger i oss alla flickor.
Men jag är glad att jag har fått vara en del av deras liv, på ett sätt är jag glad att det nån gång tog slut med.
Vet hur hemsk jag låter, men dagens sanning. Man upplever mer som singel och vem vet. Man kanske hittar en bättre kille någon annanstans i det här avlånga landet ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0