Behövde det verkligen

God morgon, jag sov i 17 timmar , alltså det är helt sjukt !? Men skönt var det och jag behövde det verkligen. Så vad ska lilla jag hitta på idag då? Jag har ingen aning. Får se vad jag kan göra, men först måste jag göra mig klar ialla fall. Börjar bli sjuk med så sitter här och hostar så kanske ska sitta hemma idag bara och ta det lungt? Nyår om 3 dagar och det vill man ju inte bli sjuk till. På tala om nyår så är jag faktiskt klar med nästan allt, jag har lösögonfransar,smink,glitterspray till håret, klänning?! det enda jag inte är hundra på än det är skorna. Men ska kolla lite vad jag har här hemma.


Kommentarer
Postat av: mimi

fin blogg

2009-12-28 @ 11:25:32
URL: http://bosnatheking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0