Äntligen har man lov.

Jag har bestämmt mig för att vara hemma imorgon med pga nacken. Känner att det är lika bra, för den gör ju fortfarande ont så. Men får nog dra upp lite tidigt imorgon eftersom att jag och mamma kanske skulle hitta på något i morgon. Kanske gå på bio eller något annat skoj. Men vi får se, men längtar verkligen till imorgon alltså.

Ska snart slänga på mig myskläderna och få tag på Raymond, fast tror han sover nu så ska låta honom sova vidare. Men idag har det verkligen varit en seg uppdatering på bloggen . Men så blir det ibland ;)
Ska få nya vinterskor i morgon eftersom att mina skor redan är trasiga. Suger!


Vinterns nya heta party låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0