Ännu en kväll.

Hatar verkligen låtar som får mig att tänka på massa, både bra och dåliga saker som har hänt mig.Det här kan inte sluta bra alltså! Känner det redan på mig , känner en klump i magen som inte vill försvinna. Jag vill bara åka här ifrån, inte tänka på så mycket som jag gör nu. Jag har konstant ont i huvudet på grund av allt som snurrar i huvudet. Så i sommar vill jag verkligen komma bort, och det ska jag ju med. Det har jag redan bestämt!

Vad tänker ni själva på när ni hör den här låten?



Nu ska jag ta mig ett glad Oboy och gå vidare med mitt liv. Utan alla problem som stoppar mig hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Genom eld och vatten <3

2009-12-07 @ 22:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0