Åhh , palla

Fy fan , har aldrig varit så här irriterad i hela mitt liv tror jag. Orkar inte ens blogga så jävla irriterad är jag. Inget går som jag vill och det snöar föör mycket så man kan inte ens gå utanför dörren innan man fryser ihjäl och det är så jävla frustrerande. Och jag säger det som jag gjort så många gånger förut Jag vill här ifrån, orkar inte tänka på allt längre.. Men mamma ska typ beställa en kryssning till till henne mig och en varsin kompis i slutet av januari . Känns som en evighet men bara att vänta på den dagen precis som alla andra.

Nej usch, ska försöka göra något åt det här. Hatar att vara irriterad på ingenting. Men alla har väl såna dagar antar jag! Ska se om jag kan hitta på något i morgon med någon. Orkar inte sitta inne hela dagen. Men nu ska jag ta något att äta och kolla på ugly betty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0