Åh mitt huvud.

Goddag mina trogna läsare.

Har äntligen kommit hem efter en jobbig jävla dag, och det är en jävla tur att det är Fredag för annars hade jag brytit ihop om jag hade varit tvungen att gå upp halv 6 imorgon med. Och nu är det bara 2 veckor kvar sen har jag en månads lov att se fram emot. Med presenter och snygga fyllebilder. Haha!

Sitter och väntar på att mamma ska komma och plocka upp mig för vi ska åka och handla. Men dom är på sjukhuset just nu för Ackes sena nånstans i benat har gått av så han ska hoppa runt på ett ben i några månader nu . Oj så kul!
Skabli riktigt kul att se honom om nån timma. Ska reta honom lite men det är han värd efter alla gånger han har retat mig då jag har skadat mig.Nu är det äntligen min tur.

Så vad händer ikväll ? För min del blir det nog att jag köper med mig lite godis hem och tar det mest lugnt, är så himla trött och huvud värken vill verkligen inte alls försvinna.. Så tragiskt. Vi får se om det blir något party i morgon.
Men idag blir det att ta det lungt. Om nu kattungarna vill tillåta det.

Dom springer runt på mitt rum och dampar just nu . Kommer bli galen tro mig!
visst låter 30 veckor som en lång tid???


Trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0