8 dagar kvar

Nu är det bara 8 dagar kvar till julafton, och om en vecka drar jag ner till småland och hälsar på släkten. Det kommer kännas hur skönt att bara komma här ifrån, jag är trött på södertälje just nu. Det är alltid samma sak, ena stunden är man glad och sen är det alltid någon som drar ner mig i skiten igen. Jag är glad att jag har en väldigt bra vän. Hon gör mig alltid så glad. Men som sagt det ska bli skönt att lämna allt här hemma och bara försvinna i 2-3 dagar. Och sen komma hem och allt kommer bli perfekt igen.

Längtar tills jag och bästa vän drar till Skärholmen och shoppar och verkligen inte behöver tänka på problemen som varit , och det kommer alltid nya, så är det!


Kommentarer
Postat av: Ciiz

uuuh snygga skor :D

2009-12-16 @ 18:07:18
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: T

I need to know!? har jag gjort nått ? :O är jag blockad? har ej sätt dig inne på msn på flera veckor.. snart en månad.. var är du ?

2009-12-16 @ 20:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0