13 dagar kvar

Hej på er..

Tiden går så fort när man pratar med en person på msn. Så har helt glömt bort att blogga. Opps!
Men nu är han och bär in julsaker , HAHAHA ! Rätt åt honom. Nej men nu har jag tid att skriva ett litet tag i lla fall .

Nu är det bara 13 dagar kvar tills mitt jullov börjar, känns hur underbart som helst. Julklapparna är klara och nu är det bara att hitta något till julen och nyår sen är jag hel nöjd. Har också bestämmt mig för att köpa en ny resväska nere på stan . Såg en jätte fin rosa , den minsta kostade 200 så den mellan stora måste kosta 400 tycker jag ialla fall.. Den ska ju då användas när jag drar iväg isommar. Nu har jag lixom fått för mig att jag får åka för mamma, så har lixom redan bestämmt att jag ska köpa resväska, beställa biljetter när det är 3 veckor kvar. Eller ska fråga mamma om ca 3 månader när jag får åka tidigare än min födelsedag får det är en jävla skillnad på priserna. 95 kr om man beställer 90 dagar innan eller 600-900 kr.. Så det är mycket pengar det handlar om, just därför måste jag veta. Ska få 50 kr av min bror snart för julklappar. Så dom åker ner i min spargris direkt alltså :)
Har varit duktig det ligger ca 250 kr där i redan. Men jag får inte ut mina 5:or så måste tydligen slå sönder den när det är dags att ta ut alla pengar haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0