Tänk på det här om ni ska röja ikväll..



Jag har hört att det var efterfest i din mun ikväll... Jag kommer!
Ursäkta mig.. vilken raggningsreplik funkar bäst på dig?
Ursäkta att jag stirrar på dig, men jag älskar utsikten!
Hej, kan jag få stirra på dig en stund? Så jag kan drömma om dig sen.
Jag skulle gärna bjuda dig på en drink, men jag skulle bli så avundsjuk på glaset!
Jag var bara tvungen att prata med dig, jag är svag för sötsaker!
Gud måste ha varit på ett väldigt bra humör dagen vi träffades.

Lycka till ikväll alla flörtgalna killar/tjejer..
Puss
//Frizzie

Kommentarer
Postat av: LD

Hahaha ;) Klockrena, dessa ska man fan börja använda :P haha

2009-08-28 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0