Stressig dag enda från början ...



Jag vaknade 10 i 7 i morse . Fick värsta paniken för klockan stod igentligen på 6.Men morgon människa som jag är (ironi) så fick jag panik och sprang upp , tog på mig kläder och började sminka mig . Haha det roliga var att jag var klar efter ca 40 minuter med både hår och smink . 
Fick skjuts till skolan och det första som händer när man kommer in i köket i skolan var att börja baka bröd och allt blev så stressigt . Usch gillar inte såna här dagar . Men envis som jag är så är det bara att göra klart allt och vara sur som bara den efter . Dagen tog slut och klassen satte sig i möte med nån tant , hon skulle kolla om det var rätt med våra val som vi hade gjort i början av ettan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0