Pinsam brud.

Jag kom och tänka på en sak.. Satt och lyssna på the voice igår och Katrin Zytomierska var på besök i studion .. Och snacket börajde direkt om hennes och andras bloggande. Och det enda hon gjorde var att klaga på dom andra "kända" bloggarna som tex.. Kissie, Dessie,Kenza och alla dom. Det här betyder ju bara att hon är avundsjuk , men visst det skulle jag också vara om jag var 40+ och inte hade något att skriva på sin egna blogg än vad tråkigt hon har om dagarna..
Det roliga är ju att när man går in på nån känd blogg så har ju alla skrivit exakt om det jag skriver nu dom bryr sig inte .. Det skulle inte jag heller ha gjort.. Det visar bara hur avundsjuk en person kan bli på en annan .Jag fattar bara inte vad hon håller på med . Är man 40+ så borde man ju vuxit upp och lixom inte orkat bry sig om oss "små flickor" eller?
Och det dessie skrev på sin blogg det håller jag helt med om -" Kvinnan håller hemma på ett ålderdomshem" .För det gör hon ju..


Neej men Katrin Zytomierska blir dissad idag.. tyvärr!!



Kommentarer
Postat av: Tobias

ni är inga små flickor. ni är unga kvinnor ;D

2009-08-28 @ 17:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0