Har Britney Spears alla hästar hemma ?



Skvaller tidningarna har nu kommit ut med att popstjärnan Britney Spears har blivit galen rent ut sagt.
Hon hör tydligen röster och hallucinerar..

Alltså kom igen det är ju synd om henne . Det jag mest sitter och tänker på är hennes små pojkar !?
Vem ska ta hand om dom nu då?  vem vill ha en mamma som är helt  CRAZY.. Fast det går ju inte
att vara fullt allvarlig med henne . En spalt i tidningen jag sitter och tittar på hela tiden är "Hon tror att enhörningar
finns på riktigt" ...
Hon är inte helt friskt och med det tycker jag att hon behöver söka hjälp precis som så många gånger förut !!
Men det verkar som att hon aldrig kommer bli frisk eller vad tror ni ? ..
Jaa antingen skärper hon sig eller så får hon leva på ett äckligt hem resten av sitt liv ..

Kommentarer
Postat av: Tobias

vadå tror inte du på enhörningar? :O

2009-08-27 @ 10:44:10
Postat av: Day

Jag tycker Britney är så hon är på grund av hennes föräldrar och musikindustrin. Hennes mamma tyckte det var helt bra att Lynn hade en pojkvän som bor tillsammans med dem. Hon tyckte det var bra att hon blev gravid så ung också. Music moguls vill bara en lönecheck från henne. Hon tjänar pengar när hon orsakar en skandal. Jag börjar tycka att Federline är ett bättre val att vara pojkar " väktare.

2009-08-28 @ 00:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0