Blondie..

Åhhhhhh.. Är så arg .. Min data är helt cp och jag behöver en ny men vart ska jag få tag på 5 000 kan någon berätta det för mig .. Vill ha ne sån där ny rosa dell . Nej men istället får ajg sitta här med min skit dator .. Får vara lite arg på mamma , så kanske hon går med på det. Jag ska få som jag vill , som jag brukar ! Tänker inte vänta 4 månader på att få en rosa dator i julklapp aldrig . Går ju knappt att blogga med den datorn jag har nu .. USCH!!

Men i alla fall! Är klar med hår och naglar nu. Blev jätte fint faktiskt .. Lägger upp en bild på mina naglar så ni också få se hur duktig jag är ;)



The Only Diva In Town.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0